2009. május 16., szombat

Bevezető Békákról,és a Zebihalakról

Hát akkor ugye itt vagyunk mi mindannyian! Ezt a jó kis összeállítást, Viki-zebi csinálta amikor legutóbb itt volt a Sári-maminál! Elárulom nektek, hogy ők rengeteget beszélgetnek egymással, sőt.....még együtt irogatnak!!
Na nem a blogot.....azt mindegyik külön csinálja....de a csetelésbe bizony sokszor beleszól és beleír a mami!
De ezt a Viki-zebi nem bánja......annyi mindent megbeszlnek egymással...na én LÉNA erről többet nem is beszélek, hiszen én is csak éppen hallottam róla!!!

Mi ketten ott fenn vagyunk a Leventével, ....és most azon kuncogok, hogy ő is, meg mindenki azt várja, hogy a Levi nagy beszámolója következzen, .....én meg jól BEELŐZTEM...!!!!

Igaz,....az ő helyét nem vettem el, mert ő nem is itt szokott írni! De most ha ezt megtudja, hogy én itt mit müveltem, képes lesz és a csikos falról meg a féléves korunkról ő ....nemcsak a saját helyén....hanem itt is.... "szövegelni fog".....Na kiváncsi vagyok!

Még mielőtt a Levi idejön elmondom, hogy ezen a jó kis montázson rajta van ám talán mindenki a családból!! Csak jól nézzétek meg!

Na persze, hogy ki az anyu meg az apu......s a Mónika nagynénim.....HÁÁÁT...!!!! Azt találjátok ki! A Düdü-t biztosan könnyü lesz megismerni a fehér hajával és a szépséges maga-kötötte pulcsijáról......!

De ha mégis valamit nem tudtok.....hát ITT VAN a SZONJA...!

Nincsenek megjegyzések: