2009. június 1., hétfő

Import máshonnan hasonló témában










...Hogy szalad az idő...!! Hirtelen a fal is megváltozott! eddig is minden csupa szines, képes, és figurás volt minden körülöttünk.....de most oldalt a falra nézve....hát....valahogy az is más lett!








Dehát beszéltem is már róla !

Anyáék úgy mondják "csikos" lett!!
Első éjszaka a csikos falú szobában ...: ÉN a LEVENTE...picit meg is ijedtem...!!

Aztán apa bejött, beszélt hozzám, picit megsimogatott, és mindjárt visszanyertem a bátorságomat! Aztán meg az ínyem kezdett égni, viszketni....meg fájni is kicsit...!! Hát ezért is kellett egy picit....sirdogálnom..!! Persze itt ha a képünket nézed......ebből az egészből már semmit sem látsz!

Mellettem a "HERCEGNŐ", - persze ő mindjárt "pózol" is a fotóhoz - dehát most nappal van, világos van, és nem fáj semmi sem!

Miket nem állit ez a Levente...?! Méghogy ÉN LÉNA "pózolok a fotózáshoz....!! Cccc!! Ő meg milyen hangokat ad ki amikor apa átvisz minket a nagyszobába, s bent vagyunk a járókaában....!!!! Azt hallanátok...!!! Mireg-morog, mint a medve,.....muszáj nekem....ehhez.....egy picit...de tényleg csak egy picit:
"Sikongatni"...!!
Na jó.....nem is olyan nagyon picit......!!!

1 megjegyzés:

szapuli írta...

Nem számit kis sirdogálás.
.Sztereóban nagyon menő..